Les rutes del Baró
19 caminades per la Baronia d'Escornalbou
(0 Comentarios)
Comenta y valora este libro
- ISBN:9788415075967
- Editorial: Piolet
- Fecha de la edición:2013
- Lugar de la edición: Barcelona.
- Número de la edición: 1ª
- Colección: Guía excursionista
- Encuadernación:Rústica con solapa
- Dimensiones: 12.5 cm x 21 cm
- Nº Pág.:132
- Idiomas:Catalán
Materias:
En tienda: 12,00 €
En la web: 11,40 €
DISPONIBLE
(Artículo en stock, recíbelo en 24-48 h. Gastos de envío gratis con libros de Ediciones Desnivel y con pedidos superiores a 29 € -solo para España peninsular)
Información detallada:
Resumen del libro
Aquest llibre pretén fer-vos descobrir i estimar una zona oblidada pels caminants com és la Baronia d'Escornalbou. He volgut documentar un reguitzell de camins, alguns d'ells força coneguts, mitjançant els quals podreu descobrir pobles, paisatges, indrets i rutes amb unes panoràmiques espectaculars.Els recorreguts es descriuren amb molt de detall, expressant la seva dificultat, els enllaços entre ells, una gràica de desnivell, un mapa guia i fotografies.
Amb els vuit primers podeu donar la volta a tota la Baronia d'Escornalbou passant per tots els seus pobles i amb una distància total de 45 quilòmetres; es la resta són més curtes fàcilment combinables entre sí.